Bebeğim 5 aylık olacak 1 hafta sonra koltuk altından tuttuğum zaman ayaklarıyla yere basmıyor dokunuyor ama güç vermiyor adım attırmaya çalışıyorum atıyor başka bebekleri görüyorum oğlumla aynı olan onlar basıyor oyun bile oynuyor normal mi sizce? Biliyorum her bebek aynı değil ama kim görse bunu diyor aklım takılıyor benimde :(