Annelik delilik yahu
Kendi kendine oynasa dert oynamasa dert
Kendi kendine hiç oynamazdı
TV ve oyuncakları kaldırdım 3 tane bıraktım şimdi kendi kendine oynuyor içime dert oluyor kendimi kötü hissediyorum yalnız kalıyor diye
Ama iyi dimi bu kendi kendine oynamasına izin vermeliyim dimi yanına kendi kendine oynarken gitmemeliyim dimi?