Muallaaa kitap okuyoruz , boyama yapıyoruz ,oyuncaklarıyla oynuyoruz , yürüteci ve motoru war sırayla onlara bindiriyorum , top oynuyoruz , güneş belli saatlerde odaya vuruyor ve gölge oyunu oynuyoruz cok sever , parmak oyunu oynuyoruz , müzik acıyorum ve kız cocugu olduğu için dans edip gülüyoruz felan .. çamaşır katlıyorum o bana verir tek tek , bulaşık makinesini boşaltıyoruz birlıkte kapağına çıkar tek tek verir , çamaşır asıyoruz mesela o bana verir 😊cama çıkıp arabaları sayıyoruz , ben yemek yaparken tezgaha oturtuyorum pnu bakar bana tabi o an tencereye atlamaya çalışıyor felan 😅 15 aylık kız bebek .. Bu arada eşinize ayar oldum , cocuk yaparken iyi bakarken yok . Öyle bir kural yok kendisine sorumluluk yükleyin yoksa hep böyle devam eder hergun kavga çıkartın gerekirse , benim eşim sabahları cocuguma 1 2 saat bakıyor ben uyuyorum baba - kız saati yapıyorlar cok daha verimli geçer .kendisi öğretmen okuldan gelir ekstra özel ders verir sonra oturur cocuguma bakar bende 40 dk spor yapıyorum sonra cocugu uyuturum , karı koca birlıkte vakit geçiyoruz .. bence düzen otururtun size yaZık