Selam arkadaslar ben dün doğum yaptım sezeryanla bu sabah hemşire pansuman yaptı su geçirmez bant taktı doktorum taburcu ederken yarı uykuluydum anlamadım ben pansumanı gunlukmu yapacam yoksa 3 gün sonra duş aldiktan sonramı yapıcam hiç bilgim yok bilenler yazabilirmi