1prensessannesi Kızlar merhaba. 3 gün sonra 5 aylık olacak kızım. 2.aydan bu yana mama ile besleniyoruz.bundan dolayı ek gıdaya başlamak istiyorum. Böyle erken başlayan var mı? Sıkıntı oldu mu?
Sssss1515 1prensessannesi bende aynı sizin gibiydim hep mama süt oldukça azdı tadımlara başlamak istedim 2-3 tatlı kaşık yoğurt elma rendesi armut falan verdim bir sıkıntı olmadı yoğurtla başlayın bence hem faydalıda