cansel_aden Merhaba bugün rota ve menenjit aşısı oldu kızım banyo yaptırsam sıkıntı olur mu? Bilgisi olanlar yazabilir mi?
yasee01 cansel_aden rota asısından sonra banyo sıkıntı olmuyor ağızdan verildiği için ama menenjit aşısını bilmiyorum henüz yaptırmadık onu
churchil cansel_aden benim bildiğim sadece verem aşısında banyo yapılmıyor. Onun dışındaki aşılarda öyle bi kısıtlama yok ama ben tedbiren en azından 1 gün yaptırmazdım