duruguzel kesinlikle katılıyorum.
Bebekler hep böyleydi ki zaten şimdi bu kendi yatağında uyusun,kendi kendine uyusun telaşını anlayamıyorum. İlk aylarda hatta yıllarda annenin kokusunu kucağını istemesi memede uyuması güvende hissetmesi dünyanın en doğal şeyidir gece uyanması vs istisnalar olabilir ama çoğu bebek böyle ve bu bir sorun/düzeltilmesi gereken bir problem değil
Linç tayfa gelmeden belirteyim bebeğim asla kucak harici bir yerde uyumuyor tuvalete bile gidemiyorum
Sabrediyorum çünkü elbet kendi uyuyacak biliyorum