Sevgili Ankara anneleri benımde bugün öğrendiğim bişeyi sizlerle paylaşmak istiyorum.. Ankara üniversitesi tıp fakültesi hastahanesinde çocuk giysi bankası varmış giyilmeyen az kullanılmış kıyafetler hastahanede tedavi gören ihtiyaç sahiplerine veriliyormuş sizde bebeklerinizin kullanmadığı fazla gelen kıyafet oyuncak vs şeyleri buraya bağışlayarak ihtiyaç sahiplerine yardımcı olabilirsiniz ❤️