O1Anne oğlumu yazın kedi tırmalamıştı tatildeyken, yani baya tırnağı girmiş öyle çok kan akmadı ama böyle kırmızı izi vardı hemen götürdük acile Dr kedinin aşısı var mı biliyor musunuz falan dedi çok ciddi bir durum dedi hatta herkes aman bişey olmaz dediği için 2 gün bekledim bide ben sonra içim rahat etmedi işte Dr kızdı neden beklediniz diye sonra 4 doz kuduz aşısı yapıldı nolur nolmaz sizde gidin 🙏