Kızlar merhaba bu zamana kadar hiç çocuğumu başkalarıyla karşılaştırmadım ilk çocuğum sadece ek gıda sürecindeyiz ve doğrumu ilerliyoruz bilmek adına bu postu açtım bebeklerinizin boyu kilosu gelişimi neler acaba? Mesela Çorba içiyor güzelde içiyor tabağını bitiriyor ama hâla emmek istiyor sürekli yemek istiyor kilosu fazla değil az da değil bence normal ama kendi kusana kadar yemek istiyor anlamadım doymuyor desem imkansız çünkü ne yediği belli neden doyduktan sonra yemeyi bırakmıyor da üzerine emmek istiyor hâla?