naznasel Kızlar bebeğim 5 ay 1 günlük oturtmaya başladım 4,5 aylıkken başlamıştım otururken öne eğiyor kafasını tam ne zaman oturur acaba🙂
Ozlem_20 naznasel benimkide öyleydi mama sandelyesine oturtmaya başladıktan sonra dikelebiliyo eğiliyo düşerken kendini yavaşlatabilşyo artık 7 ay 16 günlük şuan
Hilalperi naznasel doktor oturt demeden oturtmadım ilk öne oturdu yastıkla etrafını destekle sonra normale dönecek herşeyi biz isteyince değil bedeni hazır olunca yapıyorlar çocuk fizyoterapistine gittik emeklet dedi çalış dedi o kendisi yapıyor ben ne kadar da uğraşsam yapmıyor
naznasel momysskaan bide bir şey fark ettim sola daha çok yatırıyo kafasını o neden acaba momysskaan hanimhatun bende mama sandalyesine koyunca dik tutuyor evet neyse hep öyle yapalım🤭 Ozlem_20
Ozlem_20 naznasel bende mama sandalyesine koyunca dik tutuyor evet neyse hep öyle yapalım Böyle otura otura normal oturabiliyo işte denemekten zarar çıkmaz seninkide yavaş yavaş başlar oturmaya😊