Papatya-eylul88 Gün icinde bu sekilde kullanan varmi olurmu öyle? Mesela aptamill gun icinde 2 ögünde sma mesela yada bebelac falan
Sdfky Papatya-eylul88 böyle kullanılmaması taraftarıyım. Çünkü farklı mamalar bebekte gaz ve bağırsak sıkıntısı yaratabilir. Ve hangisinin yaptığını anlayamazsanız sıkıntı çeker boşa çocuk. Neden bu şekil vermeyi planlıyorsunuz?? Amaç ne yani?
Tuba_44 Papatya-eylul88 bence vermeyin çünkü her mama farklı tepki veriyo ki siz karıştırmak istiyorsunuz atıyorum Aptamil gaz yaptı sma ishal mahvedersiniz bebeği
Papatya-eylul88 Tuba_44 cok guzel ornek verdiniz hiç böyle duşunmemistim bi yan etki vs.olurmu diye burda sormak istedim zatwn