arkadaşlar 2 gündür düşmeyen ateşten dolayı hastaneye geldik acile. araştırma hastanesi olduğu için mi bilmiyorum yatış yaptılar. kanında dün enfeksiyon cikti bugun dusmus ama yine de var. enfeksiyonun neyden kaynaklandigini bulmaya çalışıyorlar kısaca. Belden sivi alip beyninde iltihap var mi diye bakacaklarmis. menenjit deniyormus bunada. bebegim 54 günlük bu arada. yasayan var mi bu durumu?