İlk çocuğumda doktor mama aldığı için takviyeye gerek görmemişti. Mamanın içinde demir var diye… İkincisi 8 aylık olmak üzere. 2 aydır sadece mamayla besleniyor. Tabii bir de ek gıda. Siz mama içen bebeğinize demir kullanıyor musunuz? Ben kullanmıyordum, doktora da sormadım henüz ama. İki-üç gündür yatarken başı çok terliyor. İlgisi olabilir mi acaba?