Kızlar kizim 9 aylık ve 12 haftalık gebeyim kızımda kalan dogum kilosu hala duruyor 2. Kaza oldu çok üzgünüm bugün ultrason için gittik göbeğimi alt kısmı şuan sarkık e haliyle ben göbeğimi tuttum yukarıya baya Bi gerdirdimoyle ultrasinla baktık çocuğa doktor kilo kaldimi yoksa böylesini dedi kaldı hocam daha atamadan gebe kaldım dedim kızıma 60 la gebe kalıp 80 le dogum agirdim 77 ye düştüm sonra geri aldım emzirirken çok yiyordum aşırı acıkıyorum şuan bugün tartıştım 82 kiloyum en aon 78 falandım tane 6 ay önce şuan 82 kilo aldığımı almadimmi anlayamadım çok rahatsızım bu durumdan sıkıldım bu yüzden 2. De tup baglatcam kendimi eski halimi istiyorum artık yani şöyle Bi bakınca gogusleirm çok büyük olduğu için göbek pek sırıtıyor çok az duruyor ama goguslerim aldı başı gidiyor zaten büyüktü iyice gitti kızlar diyestisyenemi başlasam napsam hamilelik programı falan kısımdaki gibi iştahım yok acıkıyorum ama gidip gece yemiyorum artık ilkinde yiyordum bunda yiyesim gelmiyor kurmaları var ondandır acaba sabit kalmış kilo kızlar napcam ben ya