Beyzaveduru Bize de eşimin arkadaşı vermiş aynı sizin gibi. Kullanmıyorum burada şok kişiden duydum çok kaza oluyor vs diye. Kanada da kullanımı yasaklanmış bence kullanmayın
Norveckizi Suheyla06 on dakika durdurdum ben yedinci aydan 12.aya dek. Bısey olmadı sukur Ama bu demek degıl ki evet kullan demıs olayım. Bana olmayan zarar sizde gorulebilir 👍
Aynenkanka Suheyla06 oyalanması için bence yere oyun matı ya da çift kişilik bir yorgan atın yatıp yuvarlansın inanın daha mutlu olur 🥰