Nursemommm 1 aydır hastayız artık dayanamıyorum Sürekli ya ishaliz ya kusuyoruz ya ateşimiz çıkıyor nereye kadar gidicek böyle bilmiyorum psikolojim bozuldu srtık bebeğimi iyileştiremiyorum diye bende hastayız zor bela ayakta duruyorum lütfen geçicek deyin😭
Gamze-88 Nursemommm kaç aylık.Kız benim ki kreşe başladığından beri yaklaşık 7 aydır hasta sürekli antibiyotik kullanıyoruz.Seni çok iyi anlıyorum ama benim durumuma gelmeden çocuk hasta olur de geç çünkü ben evhamlandım kafaya taka taka
gzm_42 Nursemommm geçer canım inşaallah bende 2 hafta çektim hastanede yattım geçen hafta ama şimdide boğazım ağrımaya başladı ama eskisine bakarak çok şükür hamdolsun iyiyim biraz daha bide halsizlik var oda gecer diye umuyorum biraz zor geçiyor ama geçiyor moralini yüksek tut Allahım şifa versin inşaallah
Mintpink11 Nursemommm çok iyi anlıyorum. 2 buçuk aydan beri ben 2, bebeğim 4 kez hasta oldu. Bağırsak enfeksiyonu, kulak enfeksiyonu, grip.. 😭😭