nanelisekerr_ Eşimle grip olduk öksürüyoruz maskeli dolanıyoruz evde bebise bise olur mu,mecbur maması bezi değişmesi vs. ? 22 gunluk daha çok korkuyorum siz yaşadınız miz hanımlar. 😔
nanelisekerr_ Mervetnl emzirmeye de korkar oldum geçerse diye ama iyi gelirmiş korurmus dediler. Parol aldım vs .
Yarim_Kilo_Kiyma nanelisekerr_ Geçer hemde çok kötü olur. Maske takın mutlaka. Asla kimse temas etmesin
Yarim_Kilo_Kiyma nanelisekerr_ Ellerinizi sürekli yıkayın. Maskeyi takın, kimsede öpmesin ellemesin. Yetişkin gribi çoçuklarda çok ağır geçiyor, rsv virüsü olarak kapıyorlar. Biz 8 gün yattık 2 ay önce çok zor. Bağışıklığı düşük olduğu için çok ağır geçiyor
elmas68 nanelisekerr_ benimde başıma gelmişti emzirme ve alt değişiminde aynı maske taktım odayı sık sık havalandırdım bebeğimi başka odaya götürüp ve bolca emzirdim çok şükür hiç bişey olmadı kendim antibiyotik kullandım doktor verdi ve bebeğimin bağırsak florası 2 gün sonrasında antibiyotik yüzünden bozuldu tavsiyem ilaca çok yüklenme pekmez bol sıvı vitamin bu şekilde atlatmaya çalış geçmiş olsun
elmas68 nanelisekerr_ evet duymam diye korktum aynı oda da uyudum ama dediğim gibi çok sık havalandırdım ve panik yapmadım sabah kalkınca gece yatmadan odayı havalandırdım gündüz vakit geçirdiğimiz yeride ortalama 5 defa havalandırdım
Yarim_Kilo_Kiyma nanelisekerr_ çok teşekkür ederim. Ve boş boş emzirin. Sizde bal, limon, sarımsak yapın. En kötü her akşam bir diş sarımsak yutın şifa olur. Hafif sıcak suyun içine sirke, limon, bal yapın. Çok etki eder
bircanmom nanelisekerr_ benden kızıma geçmişti ikimizde hasta olup yatmıştık ortalama kızımda 20-25 günlük ancaydı. Bol bol emzir maske tak demişti doktor.