tanriv bence yazmayın ben de yazıyordum hatta uygulama indirdim dakika tutuyordum bu sefer de az emdi diye strese girmeye başladım. Şuan dakika falan tutmuyorum emme süreleri de uzadı, daha da düzgünleşti. Ben sürekli kaldırıyorum sarılık olduğu için.