dydy şurupsa eğer karşılamıyor ,özel rapor gerekli ,çok büyük faydası var büyük oranda yok ediyor ,dudak hayati bir nokta olduğu için aman ihmal etmeyin sakin bizimki de başta leke şeklinde dudakdaydi ,bize doktorumuz doğum lekesi deyince bizde onemsemedik ,baktık gün geçtikçe büyüyor başka bir Hemşire dediki bu hemanjiom dedi bizde farklı bir doktora götürdük oda hemanjiom deyince doktoruna gidip tedavi olduk hatta benim çocuğum 5 aylikdi ,doktor dediki 5 aydan sonra devlet karşılamıyor ve ilacı veremiyoruz ama hap bu kadar etkili olmaz ben size özel rapor çıkartıcam.onunla baslicaz dedi , rapor çıktı ilacı aldık ilk 3 gün hastane kaldık gözetim altında verildi ,cunki biliyorsunuz dur hemangiol kalp ilacı aslında ağır bir ilaç sıkıntı olmayınca eve geçtik saati saatine verdik hep 1 yaşına kadar kullandık ,2 yaşında büyüme atağı geçirebilir gerekirse tekrar başlarız dedi 2 yaşında suan çok az büyüdü ama doktor ilaç için gerek görmedi tabi biraz izi kalacak dedi ama ilerde lazer tedavisiyle iz silinebiliyormus illaki yan etkileri vardır ama.biz yaşamadık öyle bir durumda doktorunuzla görüşmeniz gerekir ama kesinlikle ilaç pahalı veya kalp ilacı diyerek ihmal etmeyin geçmiş olsun