Aselincimom https://mutluresim.com/image/nS8yK9 https://mutluresim.com/image/nS8YB2 Kızlar doğumdan 8 gün sonra çıktı bi hastalık geçirdik kan verdikten sonra bu şekil de oldu geçmesi gerekmiyormuydu kızım şuan 2 ay 23 günlük
durukusunannesi_ Aselincimom bu olduktan sonra hiç doktora gitmediniz mi 😯bilmiyorum biz bilemeyiz belki damarı patladı kan alınınca deri altında kan birikti belki hemanjiyom koşarak hastaneye giderdim
Alpmommy_ Aselincimom ya sanki kan verince bastırmazsan yada damar patlayınca morarma oluşur ya deri altında onun gibi de duruyor hiç o kolundan kan alınmış mıydı çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda iyileşir
Aselincimom Xr4bia gösterdim hatta bütün tahlilleri yaptılar tümör olabileceği söylendi beynine kalbine ciğerlerine heryerine baktılar bişey çıkmadı
Aselincimom prensesannesi1_ durduk yere burnundan iltihap gibi bişey çıkıyordu nefessiz kalıyordu çok şükür o geçti şuan ondan kaynaklı değildir
Aselincimom durukusunannesi_ kız Samsun’da ayrı gittim Tekirdağ’da ayrı gittim şuan da vandayım burda da gittim Samsun da omüye araştırmaya gittim bi sonuç çıkmadı
Aselincimom Alpmommy_ evet alındı hatta hemşire pat pat vurdu eline damar çıksın diye kavga bile ettim ama şimdiye geçmesi gerekmiyormuydu
Sonsuz32 Aselincimom benım kardesımınde böyle oluyodu küçükken kan alındıktan sonra ama onun damarını bulamadıkları ıcın aynı böyle oluyodu geçmiş olsun
Aselincimom findiginannesi_ teşekkür ederim inşallah geçer geçmezse de babası estetik yaptıracam diyor inşallah ona kalmadan geçer
kahvepres Aselincimom hemanjioma benzyr bizmde var kafa taranda bizm tabi şiş bi sıkıntı olmz ins sadece organlrnlrna ultrsyonla bakılıyor karaciğerinde falan zaten orda yoksa skntı olmz
kahvepres Aselincimom o zmn skntı yok doktra gtrirsn o bölümn doktrna sistmden izn actryr tedavisi var hani istersen bide bizim lekmzde 2 nci ayında cktı birsey yoktu 2 aya kdrda
AegeansMom Aselincimom evet ama bu doğumda olur diye biliyorum ben yani doğum leke diye geçer hatta sonradan nasıl olmuş enteresan. Benim oğlumun elinde var böyle
nilsuitik Aselincimom merhaba bebeginizdeki Hemanjiom geçti mi acaba Benim kızımda da boynunda ve yüzünün bir kısmında var doktor ilaç vermedi yüzeysel dedi zamanla geçermiş size bir sormak istedim