Oglumun kafası terledigi için ufak tefek konakları sacını sardı.Zaten saçlı bir bebek olarak dogmustu uzundu saçları.Doktor kestirin yoksa mantar olur dedi 4. Ayında kısa kestırdık şimdi yine uzadı kestırmeye devam dedi.Yoksa tüm annelerin hayran kaldıgı saçı vardı.Malesef yine kestirecegız😮💨