rumeysacsrr kızlar safra kesesi ameliyatı sonrası(9 ay önce oldum ameliyat )geçmeyen karnımda şişkinlik ve hazımsızlık var karnım baya sert sanki hamileymişim gibi ve sık sık da miğde ağrısı çekiyorum benım gibi olan var mı acaba?