Yazın başladım ama 1 ay surdu yapamadık olmadı sonra baktım cocugumuda kendımıde cok yıprattım dger kızımda yeni 12 aylık oldu ı surecte yorulduk sımdı baslasam diyorum ama korkuyorum gene aynı Sürerse dıye birde kış ya evıöız sobalı of cok kararsız kaldım