Şuan 2 aylığız Benim kızımda ilk başlarda sürekli Baya kusuyordu Vitasanol verdiğim anda git gide düzeldi gibi şimdi kussada daha az kusuyor , ama benim sormak istediğim farklı birsey var doktorumuz bize 12 damla şeklinde verin dedi ama herkes 12 damla çok fazla diyor sizler nasıl veriyorsunuz acaba