Kızım 7 ay oldu, 4 gündür anneme bırakıp işe döndüm
Annemle yakınız çok iyi biliyor bakımını, kızım aksam 8-9dan uyuyor işten sonra 2-3 saat gecire biliyorim, haftasoni birlikteyiz
Kendimo iyi hissetmiyorum
Eve gelince hic heyecanlanmıyo beni gördüğünde sevinmiyor eltimi görünce daha cok gülümsüyor resmen
Benim gibi erken çıkanlar sizde durum nasıldı?? Atança konusu vardı dönmeseydim cok geri düşüyordum