Kızım geçen gün Perşembe günü öyle yandı tutuştu 3 gün en az 38e indirebildik ne eşim ne ben uyuduk devamlı ateş düşürücü verdik ılık duş aldirdik boyundan asagsini limonlu çorap giydirdik.3 yaşında şu 2 aydır o kadar hastalandı ki artık ateş düşürücülere bağışıklık gelişti her gittiğimizde direkt serum bağlıyorlar artık 3 saat sürüyor hastaneden çıkışımız 3 saat hiç susmadan agliyor artık😔 ne yapacağımı şaşırdım bir ton test yaptı doktoru ama hiçbir şey çıkmadı şükür ortaokula giden oğlum var taşıyıcı olarak eve hastalığı getiriyor kız hasta oluyor dedi en sonunda doktoru ne yapacağımı nasıl neyden koruyacagimi şaşırdım artık