RabiaOztrk22 Kızım 8,5 aylık bağışıklığı düşük olduğu için herşeyde nem kapabiliyormuş kanında biraz enfeksiyon varmış. Sık sık emziriyorum zaten bunun dışında ne yapabilirim beler önerirsiniz
Damlanurrr RabiaOztrk22 ek gıdasina dikkat edin kesinlikle protein vitamin bunları almasına ve bebegi boş susirecek şeylere değil gerçekten bagisikligini güçlendirecek şeyler yedirin tavuk suyu ilik suyu portakal mandalina pekmez şekersiz dut suyu ıhlamur kabak Karnabahar