Merhaba hanımlar, defalarca buraya mama tavsiyesi için geldim neyse aptamil,hipp,sma optıpro, aptamil,prosyneo dan sonra bu gün bebelac golda geçiş yaptım ama gelin görün ki kaynar suda erimiyor. Bildiğiniz topak topak suda kalıyor başına gelen var mı ne yapmalıyım