yagmursahbazdamar Bebeğim 2 aylık: bazen aniden irkilip değişik bir şekilde ağlamaya başlıyor: sebebi ne acaba . Bunu yaşayan var mı? Korktugunu düşünüyorum ama sebep yokken ağlıyor kafama takıldı. Ne yapmam lazım
encet Benimde bebeğim bir aylıkken aniden kasılıp morarıp ağlıyordu ama sonucunda bir şey çıkmadı korktuğu içinmiş
yagmursahbazdamar EO-AD-ND moro refleksi ama bi anda böyle farklı şekilde ağlayınca bizde korkıyoruz arada oluyor 🥺 teşekkür ederim