durununannitoskosu Takviminiz nasıldı hangi ayda hangi aşıları yaptırdınız Burda her doktor farklı bişey söylüyor cıldırcam ya
Dfncgdm2022 durununannitoskosu 12. Aydan sonra kımı doktor onerıyor ama bızım doktorumuz 7. Aydan ıtıbaren baslattı 12. Ayda normalde son dozu ama 1 yas asısıyla agır gelır dıye 13. Ayda yaptrdık bıttı
EbruBoluKaya Biz henüz başlamadık 10 güne ilk doz olcak 3. 5. ve 13.ay olarak iki aşıyı birlikte planladı doktorumuz
Dfncgdm2022 Aburcu benım kızımda ates vs yapmadım ama son dozda hem bexero hem nimerix oldu ıkısı bırden olunca hafıf ates yaptı gece ama ılac verdım dustu bıde huysuzlukta yaptı ama sadece ılk gece sonrakı gun normaldi