Kızlar doğumdan sonra hemen adet olmaya başladım ve adetlerim düzenlidi yani eskisi gibiydi doğumun altıncı yedinci ayında Ramazan’a geliyordu ve Ve adetimin günü on güne çıktı ilk 3,4gün çok hafif leke şeklinde geliyor ondan sonra tam kanamam oluyo oda 6 gün sürüyodu sonradan ben bakırlı spiral taktırdım brlki bi değişiklik olur ama hala aynı düzelmiyor nasıl düzeltebilirim bunu doğum kontrol hapı fln kullansam yada başka doğal bi çözümü yokmu bunun