1burc Kızlar merhaba 15 gün önce doğum yaptım bebeğimi be zaman kucaktan indirip yatağına koysam ağlıyor uykudan uyanıyor herkes kucağa alışır diyor ama bırakınca ağlıyor kıyamıyorum yeni doğum yapan anneler sizde böyle misiniz nasıl alıştırdınız yerine yardımcı olursanız çok sevinirim
Mervetnl 1burc daha çok küçük kimseyi dinlemeyin. Bebek kucağa alışmaz kucak bebeğin ihtiyacıdır. Size ihtiyacı var kokunuza sıcaklığınıza. Bundan onu mahrum bırakmak en büyük kötülük olur ona 😌
gokceege İlk zamanlar hep böyle olur canım benimkide böyleydi zamanla geçecek şuan sana ihtiyacı var çok çabuk büyüyorlar sürekli kucağında dursun bence şuan o günleri özlüyorum 😢
EbruBoluKaya 15 gün beşiğinde uyudu sadece bebem 3 aylık olucaz gece gündüz kucağımda uyuyor şuanda 😂 ilk zamanlar sürekli emip yatağında güzel uyuyordu 1,5 saatte bir kaldırıp emziriyordum biranda koyar koymaz uyanmaya başladı halada öyle