Veraninannesi23 Sevgili anneler merhabalar. Doktorumuz kızıma diş ağrısı için bu damlayı önerdi. Diş eti ödemini ve kızarıklığını alır huzursuzluğunu geriletir dedi. Kullananlar varmı acaba etkisi nasıl?
Twin_mom Veraninannesi23 bende kızlar hastalandığında vermiştir doktor boğazları kızarmıştı o zaman kullandım
Veraninannesi23 bomgomy bende araştırdım alerji ilacı. Ama doktorumuz diş çıkardığı için verdi anlamadım. Merak ettim o yüzden diş için kullananlar var mı diye.
Veraninannesi23 bomgomy ay ne güzel Allah bağışlasın🌸 biz çok severek koyduk ismini🥰 ne kadarlık kızınız benim kızım 11 aylık.
bomgomy Veraninannesi23 bende hıc duymadım diş için kullanan , demek ki kullanılıyor deneyin bence dr vermiş sonucta
bomgomy Veraninannesi23 aminn sizinkini de Allah bağışlasın 🙏🏻🌼 6 ay 🥰🌺 biz de çok severek içimize çok sinerek koyduk çok seviyorum 🩷 anlamı da çok güzel bahtları açık olsun 🙏🏻♥️
yasemin5455 Banada öksürük için verdi doktor. Öksürüğü azaltir soğuk algınlığı için bebeklerde kullanılır demişti şuan yine kullanıyorum gerçekten de öksürüğü hafifledi
Sdfky Veraninannesi23 bende burun akıntısı ve çksürük için kullanmıştım alerji durumuna karşı. Yatmadan önce veriyordum uyku yaptığı için. Diş için ilk defa duydum zadiyen verilmesini ama dr un bi bildiği vardır
Ezgikrkl Veraninannesi23 Diş zamanı kızımda çok huysuzluk yapıyordu annemler şehirde biz koydeyiz temiz havadan kötü havaya geçince ikimizde hastalanıyoruz doktor önerisiyle aldım kilosuna göre damlatıp veriyorum biraz uyuşturuyor dikkatli kullanmak lazım.
Zynpgmt Veraninannesi23 Bizim de orta kulak intihabı nedeniyle öksürük ve kulakta kızarıklık vardı bunu verdi. Diş de geliyor olabilir kökten müdahale edelim orta kulak iltihabına sebep o olabilir dedi. Cidden öyle diş çıkardı o hafta. Ama yatıştırıyor mu bilmiyorum.
Veraninannesi23 Zynpgmt evet doğru olabilir. Kızımda sürekli elini kulağına götürüyor demek ki kulağa da vuruyor ağrı