Nur_61 bir buçuk senedir falan kullanmıyorum hamileliğimi öğrendiğimde bırakmıştım kendimi çokta iyi hissediyorum ama bu son bir kaç aydır direniyorum resmen tekrardan başladı maalesef. Doktorumla görüştüm ilaç yazacaktı ama pekte önermedi emzirme dönemi boyunca kullanmamayı düşünüyorum inşallah sonrasında da gerek duymam