Kızlar burda sormaktan da utanıyorum ama doğumdan sonra prezervatif kullanıyoruz zaten öyle çok aşırı bir ilişkimiz de yok ama eşim prezervatifle hiç hissetmediğini söylüyor ve afedersiniz ama boşalamıyor da doğumdan önce hiçbirşey kullanmamıştık bir süre çocuk istediğimiz için o zama n iyiydi ama şimdi preservatifle yok olmuyor ben hap kullanayım diyorum ama emziriyprum bir de hapı çok kullanmak istemiyorum açıkçası ama nasıl olucak böyle bilmiyorum yaşayanlar oldu mu kimseyle dw bu konuyu konuşamıyorum o yüzden buraya bi yazmak. İstedim