dorukeskn evliliğimin 7.senesinde çocuk tedavisi için gittiğim hastanede hpv pozitif olduğum ortaya çıkmıştı ve doktorum şunları söyledi “hpv max 7.yıl kansere dönüştürür, sen ya ilk gece kaptın çoktan kansersin ya da eşin seni aldatıyor”
Dünyam başıma yıkılmıştı. Eşimde çapkın değildir dinine düşkün bir adamdır. Ama belkide ben kendimi kandırıyorum hiçbir zaman bilemeyeceğim bunu. 9.senemde başka bir hastaneye (yine devlet) çocuk tedavisi için gittim (o zaman tedaviye başlayamadım)
Doktorum smear , kan testi, birde kamerayla vajinamın içine girerek baktı. Hpv yle alakalı hiçbir bulguya rastlamadı. Hatta şimdi senin yazından sonra tekrar raporlarıma baktım. Hpv negatif. Ama küçük dilim yıllardır anlattığın gibi ve içime büyük bir korku düştü @Linakalee