Oğlum 5 aylık 3. aydan beri atopik dermatiti var kortizonlu krem sürüyorum yüzündeki ve vücudundaki yaralar geçiyor ama saçları aşırı kaşınıyor yara yapıyor kaşımaktan 🤦🏼♀️ Mustela’nın şampuanını kullanıyorum doğduğundan beri ama yine de kaşıntı var . Önerdiğiniz şampuan var mı? Bir de nemlendirici krem ??