Arkadaşlar yarın Miraç kandili . Kandil günleri için hep önceki günden hazırlık yaparım sanki evime misafir geliyormuş gibi temizlik yaparım kandile özel mutlaka tatlı yaparım veya alırız . O gün masamızı özenerek hazırlarım misafir takımlarımı çıkartırım ve hafif ağırlaştırmayacak bir menü ayarlarım . Aile bireyleri olarak güzel kıyaferler giyeriz .hediyeleşmekte çok güzeldir annemle hep yapardık ama evlenince o gelenek askıya alındı . Oruç tutmak sadaka vermekte çok güzeldir . Bir komşum var her kandil bisküvi çikolata halley gofret mutlaka birşeyler dağıtıyor . İlerki zamanlar için bunu da yapmak istiyorum nasip olursa . Yemekten sonra yapabildiğimiz kadar ibadetimizi yapmaya çalışırız mola olarakta kahve tatlı arası veririz hem dinlenmiş oluyoruz hem enerji veriyor uyku açıyor . Yarın yaşadığımız felaketin 1. Yıl dönümü Rabbim gidenlerimize rahmet eylesin kalanlara sabırlar versin ve tüm sıkıntısı olanların kalbine ferahlık versin inşallah 🥺
Sizler neler yapıyorsunuz ?