Merhaba kızlar yeni bir iş yerine başladığınızda gruplaşmalar varsa nasıl davranıyorsunuz. Bugün ilk iş günümdü gerçekten zorlandım çünkü herkes birbirini yıllardır tanıyor iç içe geçmişler. Muhabbet ettikleri konuları bile bilmiyorum 😑 pat diye aralarına mı dalmak gerekiyor yoksa zamana mı bırakmak 🙄 sessiz sakin oturunca da kimse görmüyor seni 🙄 siz nasıl yaparsınız. Gider herkesle tek tek tanışır mısınız yoksa hoş geldin mi beklersiniz 😊