Merhaba kızlar oğlumun doğum günü geliyor ailevi sebeplerden dolayı iki doğum günü yapmak zorundaym şeker hamurlu kurabiye yapcam ama bir hafta poşetleyip bekletsem kurabiyenin tazeliği gider mi bir kere uğraşıp iki tarafada çıkarmak istiyorum lütfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi