bsrshtrk Selam kızlar, 14 şubat ikizlerin doğum günü pastayı kendim yapmak istiyorum. Yaptığınız, denediğiniz, ayy bu çok güzel oldu bee dediğiniz pastacılık kreması tarifi var mı??
mstfakbratalha Pastacı kreması için; 2 su bardağı süt 2 yumurta sarısı 2 yemek kaşığı nişasta 2 yemek kaşığı un 1 çay bardağı kadar toz şeker 1 paket vanilya 1 poşet toz olarak krem şanti hep denediğim tarif tavsiye ederim ölçüleri yapacağınız herşeye göre arttırabilirsiniz bu bir ölçü olarak tarif