Lazziya23 Merhaba Oğlum kabızlık ve gaz problemi hala oluyor 5.5 aylık sizce hangi mamayı almalıyım yorumlarınızı da bekliyorum 💙
Uykusuz-annee Lazziya23 optipronun içeriği daha zengin fiyat olarak da daha uygun comfort olan daha kolay sindiriliyor yeni doğduğu zaman kullanmıştık bizde tercih sizin optiproda yarayabilir comfortta her bebek farklı tepki verir deneyerek bulucaksiniz
Zynpgmt Confort biraz daha iyi geliyor ben de kullandım. Ama çok büyük fark beklemeyin. Tek sorunu sanırım sindirimi kolay olduğu için hemen acıktırıyor. Sonra opti proya devam ettik daha doyurucu geldi.
Lazziya23 Uykusuz-annee anne sütü de emiyor zaten ara öğün gibi veriyorum günde 160 cc toplasanız yeterli olacaktır o zaman comfotru deneyeyim önce