Kızlar oğlum 17 aylık alerjik bi bebek diyet yapmamıza rağmen kronik kabızlık yaşıyoruz. İlaç denedik ama hala ıkınmaya devam ediyor sadece ishal oldugunda rahatlıkla yapabiliyor. Gastroloji floroskopi cektirmemizi istedi cok ileri bi tarih atti daha önce çektiren bilgisi olan var mıdır?