senbenbensen Sünnet yaptırmayı düşünüyorum bebeğime. Eskişehir devlet hastanesinde memnun kaldığınz doktor hangisidir önerilerinize ihtiyacım var eskişehirli anneler.
YavruKartal mujganavdn Bebeğim 2 günlükken daha hastaneden çıkmadan yaptırdıK ve iyi ki yaptırmışız diyoruz. Çook çabuk ve sorunsuz iyileşti çok şükür.