Gamzeemre çocuğunuza yapmanız mantıklı değil. Çünkü 65 yaşa kadar kalıp öyle parayı çekebilir. Onun yerine birikimli hayat sigortası yaptırabilirsin. Ya da bireysel emekliliği yaşı büyük birinin üstüne yaptırırsın annen gibi, lehtar sen veya çocuğun olabilir. Böylece on yıl sonunda birikimini+ devlet katkını alabilirsin. Ayrıca bu arada birikimin de fonlarda değerlenir.