Bebeğim doğduğundan beri mama destekli emziriyorum. Ama sütüm çok fazla gelmiyordu 40-50 ml ancak oluyordu iki tarafta toplam. Şuan 1 ayligiz. Önce emzirme peşinden 60 ml mama veriyorum 2-3 saatte bir. Bu arada 1 haftadır sütüm giderek azaldı iki taraftan 20-30 ml ancak çıkıyor.Doktor bu kez eds yoluyla mamayı vermemi istedi bu şekilde yapan var mi aranızda. Bu yol bebeğin memeyi daha iyi çekmesini sağlıyor mu. Ayrıca sütüm tekrar artar mı bu yolla