Kızlar bebeğimde sarılık çıktı doktor üç gün sonra yine gel ilerlerse yatıracağız dedi bebeğimin emmesi iyi sürekli emiyor neden oldu anlamadım ama çevremden bi kaç kişiden duydum mama da ver takviye yap o zaman atlatır diyorlar ne kadar doğru bilemedim zaten iki gün sonra doktor kontrolü var sizce mama da vereyim mi anne sütü ile beraber