Oğlum ilk 5 aylıkken anne dedi yani kamera kaydı olmasa kimse inanmaz çevremde gördüğüm bebeklerde o aylarda aslında anne diyerek ağlıyorlar. 8.5 aylık evin içinde Fatih Ürek gibi hadi hadi hadiiiii diye geziyor anneyi 7. Aydan beri çok net çıkartıyor onun haricinde nerde anne em em diyor karga diyor dayısına day day diyor bay bay diyor gel gel diyor dünde altını alırken kaçtı çok sevimli oluyorlar o zamanlar sizde anlarsınız zaten o zamanlar gelince öyle çıplak kaçınca afedersiniz senin götünü yerim götünü demiştim iki gündür de evde göt göt diye geziyor 😂😂