Barannm_ ben 7 ay denemistim. Yumurtlama takvimine gore ilerledim fakat olmadi. Sonra kafama takmadim, doktora gideyim dedim vitamin eksikligim cikti ve cok stres icindeydim. Onceden folik asit baslatti bana. Adet oldugunda gel oyle bakalim bir de dedi, adetimi beklerken hamile oldugumu ogrendim. O yuzden doktor kontrolu yaptirmak, yumurtlama zamanina dikkat etmek ve stresten uzak kalma olarak tavsiye verebilirim :) cunku ben yillik izindeyken hamile kalmistim 😁